Hoe meet je de muur voor een bestelling?
Volg de meegeleverde instructies om je muur goed op te meten
we raden aan om 6-10 cm toe te voegen aan zowel de breedte- als de hoogtemaat, omdat muren niet altijd perfect vlak zijn.
we raden aan om 6-10 cm toe te voegen aan zowel de breedte- als de hoogtemaat, omdat muren niet altijd perfect vlak zijn.
Hoe wordt mijn bestelling gesneden?
Je ontvangt je behang in de afmetingen die je bij je bestelling hebt opgegeven
Het behang wordt opgedeeld in handige banen van maximaal 50 cm breed
Het behang wordt opgedeeld in handige banen van maximaal 50 cm breed
Wordt het behang op rollen geleverd?
We gebruiken geen massaproductietechnieken. In plaats daarvan printen we de afbeelding met behulp van grootformaat printtechnologie op het moment van bestelling, waarbij we rekening houden met alle specificaties van onze klanten
Het resultaat is dat je je behangpapier al in rollen gesneden ontvangt, netjes verpakt voor levering.
Het resultaat is dat je je behangpapier al in rollen gesneden ontvangt, netjes verpakt voor levering.
Is dit een vliesbehang?
Ja, al ons behang heeft een vliesrug bedekt met een dunne laag vinyl, die dichtheid en een mooie reliƫfstructuur toevoegt
Wat is vinylcoating?
Vinylcoating is een dunne laag PVC die op een niet-geweven ondergrond wordt aangebracht
Hierdoor kan het behang ook worden schoongeveegd met een vochtige spons
Bovendien zorgt de vinylcoating voor een reliƫfoppervlak op het behang, dat lijkt op linnen stof.
Hierdoor kan het behang ook worden schoongeveegd met een vochtige spons
Bovendien zorgt de vinylcoating voor een reliƫfoppervlak op het behang, dat lijkt op linnen stof.
Kan behang worden gewassen?
Je kunt het behang heel voorzichtig schoonmaken met een licht vochtige spons. We raden echter af om te schrobben of schoonmaakmiddelen te gebruiken om het behang schoon te maken, omdat dit de afwerking en kleuren van het behang kan beschadigen.
Ik heb watervast behang nodig. Welk materiaal moet ik kiezen?
We kunnen geen behangpapier aanbieden dat bestand is tegen een constante waterstroom of een hoge luchtvochtigheid.
Je kunt er wel voor kiezen om het behang te voorzien van een vernislaag. Dit zorgt voor extra waterbestendigheid, waardoor het bestand is tegen spetters water en vuil en gemakkelijker schoon te maken is.
Je kunt er wel voor kiezen om het behang te voorzien van een vernislaag. Dit zorgt voor extra waterbestendigheid, waardoor het bestand is tegen spetters water en vuil en gemakkelijker schoon te maken is.
Zijn materialen gevaarlijk voor de menselijke gezondheid?
Alle materialen die we gebruiken zijn volledig veilig voor de gezondheid van mens en huisdier.
Wat is verniscoating?
Bij vernis wordt het afgewerkte behang bedekt met een dunne laag transparante vernis. Dit proces verhoogt de sterkte en vochtbestendigheid van het behang. Bovendien kan gevernist behang worden afgewassen met een vochtige spons om het gemakkelijk schoon te maken.
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Je kunt de status van je bestelling volgen met behulp van het trackingnummer op de GLS website. We sturen het trackingnummer naar het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven. Als je onze berichten niet ziet, controleer dan je spamfolder of stuur ons een e-mail op [email protected]
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Nadat je een bestelling op onze website hebt geplaatst, wordt deze meestal binnen 2-3 dagen verwerkt en verzonden voor levering
Je ontvangt dan een e-mail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen op de website GLS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal varieert van 2-5 werkdagen
Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Je ontvangt dan een e-mail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen op de website GLS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal varieert van 2-5 werkdagen
Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bestellen?
Ja, we leveren aan alle landen wereldwijd. Je bent van harte welkom om levering naar elk land aan te vragen.
Wie levert mijn bestelling?
In de Nederland worden onze pakketten geleverd door GLS.
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
Levering in het Nederland is gratis voor alle bestellingen. Uitzonderingen zijn de moeilijk bereikbare regio's van Nederland
Levering naar andere landen en moeilijk bereikbare gebieden wordt in rekening gebracht volgens de tarieven van de vervoerder. Je vindt de verzendkosten in je winkelwagen tijdens het afrekenen
Levering naar andere landen en moeilijk bereikbare gebieden wordt in rekening gebracht volgens de tarieven van de vervoerder. Je vindt de verzendkosten in je winkelwagen tijdens het afrekenen
Zijn er extra verzendkosten?
Nee, ons bedrijf dekt de douanerechten. Als je bij levering een factuur voor douanerechten ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice om het probleem op te lossen.
Hoe kan ik een bestelling betalen?
We bieden de volgende betaalmethoden aan:
Creditcard: Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op de website van het betaalsysteem Stripe.
PayPal: Je kunt de bestelling gemakkelijk betalen met het PayPal-betaalsysteem, direct in de winkelwagen.
Creditcard: Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op de website van het betaalsysteem Stripe.
PayPal: Je kunt de bestelling gemakkelijk betalen met het PayPal-betaalsysteem, direct in de winkelwagen.
Zijn betalingen op de website veilig?
Ja, alle online transacties worden uitgevoerd via een beveiligde internetverbinding en tijdens de verwerking gecodeerd. Voor extra veiligheid slaan we je kaartgegevens niet op. Ga voor meer informatie naar ons privacybeleid.
Waar moet ik de promotiecode invoeren?
De promotiecode wordt bij het afrekenen in het winkelwagentje ingevoerd.
Kan ik meerdere promotiecodes gebruiken in mijn bestelling?
Nee, je kunt maar Ć©Ć©n promotiecode gebruiken bij het afrekenen.
Kan de korting met de promotiecode worden gecombineerd met kortingen op de website?
Ja, als er momenteel promoties of kortingen beschikbaar zijn op de website, kunnen deze samen met een promotiecode worden gebruikt.
Hoe plak je behang?
Samen met je bestelling sturen we je gedetailleerde behanginstructies. Hier kun je gedetailleerde instructies lezen voor het behangen op onze website.
Hoeveel rollen behang heb ik nodig?
We maken behang op maat volgens jouw afmetingen. Bij het plaatsen van je bestelling geef je gewoon de afmetingen op van de muur die je wilt behangen. Wij produceren en versturen dan een behangdoek van de door jou opgegeven maat, verdeeld in handige banen van maximaal 50 cm breed.
Wat voor soort pasta heb je nodig voor het behangen?
Je kunt ons behangplaksel op onze website bestellen om tijd te besparen.
Als je het behangplaksel zelf wilt kopen, heb je een vliesbehangplaksel voor vinylbehang nodig.
Als je het behangplaksel zelf wilt kopen, heb je een vliesbehangplaksel voor vinylbehang nodig.
Moet het behang achter elkaar of overlappend worden geplakt?
Dit hangt af van de hoogte van het behang:
Behang tot 3,60 meter hoogte wordt kopse kanten op elkaar gelijmd.
Behang hoger dan 3,60 meter wordt met een overlap geplakt, gevolgd door het afsnijden van de voeg die al op de muur zit.
Behang tot 3,60 meter hoogte wordt kopse kanten op elkaar gelijmd.
Behang hoger dan 3,60 meter wordt met een overlap geplakt, gevolgd door het afsnijden van de voeg die al op de muur zit.
Retour- en omruilbeleid
U vindt ons ruil- en retourbeleid op deze pagina
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Je kunt je bestelling ruilen als je een defect of beschadigd artikel ontvangt. In zo'n geval moet je de bestelling naar ons terugsturen. Wij zullen gratis nieuw behang produceren en opsturen om het defecte behang te vervangen
Let op:Het is erg belangrijk om het behang zorgvuldig te inspecteren bij ontvangst en voordat je het ophangt, omdat we behang dat al op de muur is aangebracht niet kunnen ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourzending te initiƫren.
Let op:Het is erg belangrijk om het behang zorgvuldig te inspecteren bij ontvangst en voordat je het ophangt, omdat we behang dat al op de muur is aangebracht niet kunnen ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourzending te initiƫren.
Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je een defect artikel hebt ontvangen, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van het behang gebruikmaken van je recht op ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via e-mail om dit proces in gang te zetten. Onze manager zal verdere instructies geven over hoe te handelen in dit geval.
Hoe betaal ik geld terug?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen je geld terugvragen als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op. Onze manager zal je uitleggen hoe je in dit geval te werk moet gaan.
Welk product wordt als defect beschouwd?
Het volgende wordt als defect beschouwd
- behang dat verschillende kleuren heeft op verschillende tegels;
- beschadigd of gescheurd behang;
- je een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
- je hebt de afbeelding ontvangen die je niet hebt besteld.
- behang dat verschillende kleuren heeft op verschillende tegels;
- beschadigd of gescheurd behang;
- je een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
- je hebt de afbeelding ontvangen die je niet hebt besteld.
Kun je de afbeelding wijzigen (elementen verwijderen of kleuren wijzigen)?
Helaas is dit niet mogelijk. Veel populaire ontwerpen zijn echter al beschikbaar op de website in verschillende kleuren. Let hierop bij het kiezen van een artikel op de website.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een technische storing. Stuur ons een e-mail om een bevestiging van je bestelling te ontvangen van onze manager.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren voordat deze naar de drukker is gestuurd. Dit gebeurt meestal enkele uren na het plaatsen van een bestelling op de website{br}{br}
Neem contact op met onze e-mailmanager om te informeren naar de mogelijkheid om wijzigingen in de bestelling aan te brengen. Breng ons op de hoogte zodra je een fout in de bestelling ontdekt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
We sturen meldingen naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je bestelling over alle wijzigingen in de status van je bestelling{br}{br}
Als je de e-mails niet ziet, controleer dan je spamfolder. Als je vragen hebt, kun je ook een e-mail sturen naar onze manager.