NIŽŠIE NÁJDETE PRAVIDLÁ PRE VRÁTENIE FOTOTAPIET A PLÁTNA
Je hebt de mogelijkheid om producten binnen 30 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling te ruilen of terug te sturen. Om hiervoor in aanmerking te komen, moet je ervoor zorgen dat het product ongebruikt is en geen tekenen van slijtage, gaten, krassen of slijtplekken vertoont.
Als het product is geleverd met een defect, zoals drukfouten (strepen, vlekken die niet op de bestelde afbeelding staan), onjuiste afbeelding of onjuist materiaal, zichtbare schade (door verzending van fotobehang) of als er een onderdeel van de bestelling ontbreekt, verwerken we je vervangende bestelling zonder extra kosten.
Als het pakket beschadigd is, vraag de koerier dan om het pakket in uw bijzijn te openen. Documenteer de schade samen met de koerier en neem foto's om naar ons te sturen voor verdere beoordeling van je claim.
Om een retourzending te initiëren, kunt u contact opnemen met onze manager via e-mail [email protected].
In sommige gevallen kunnen we geen ruilingen of retourzendingen accepteren:
- Als het product buiten de schuld van de vervoerder is beschadigd.
- Als het product is gebruikt, bijvoorbeeld als er behang is aangebracht en de lijm van de bestelling is gebruikt.
- Bestellingen van klanten die zijn aangepast aan uw specificaties komen niet in aanmerking voor retournering of omruiling.
- Als de klacht later dan 30 dagen na de aankoopdatum wordt ingediend.
Klachten nadat het behang is aangebracht worden niet geaccepteerd.
Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om het ons te laten weten!