Bestelling Levering
Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Je kunt de status van je bestelling volgen met behulp van het trackingnummer op de GLS website. We sturen het trackingnummer naar het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven. Als je onze berichten niet ziet, controleer dan je spamfolder of stuur ons een e-mail op [email protected]
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Nadat je een bestelling op onze website hebt geplaatst, wordt deze meestal binnen 2-3 dagen verwerkt en verzonden voor levering
Je ontvangt dan een e-mail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen op de website GLS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal varieert van 2-5 werkdagen
Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Je ontvangt dan een e-mail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen op de website GLS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal varieert van 2-5 werkdagen
Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bestellen?
Ja, we leveren aan alle landen wereldwijd. Je bent van harte welkom om levering naar elk land aan te vragen.
Wie levert mijn bestelling?
In de Nederland worden onze pakketten geleverd door GLS.
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
Levering in het Nederland is gratis voor alle bestellingen. Uitzonderingen zijn de moeilijk bereikbare regio's van Nederland
Levering naar andere landen en moeilijk bereikbare gebieden wordt in rekening gebracht volgens de tarieven van de vervoerder. Je vindt de verzendkosten in je winkelwagen tijdens het afrekenen
Levering naar andere landen en moeilijk bereikbare gebieden wordt in rekening gebracht volgens de tarieven van de vervoerder. Je vindt de verzendkosten in je winkelwagen tijdens het afrekenen
Zijn er extra verzendkosten?
Nee, ons bedrijf dekt de douanerechten. Als je bij levering een factuur voor douanerechten ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice om het probleem op te lossen.
Betaling bestellen
Hoe kan ik een bestelling betalen?
We bieden de volgende betaalmethoden aan:
Creditcard: Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op de website van het betaalsysteem Stripe.
PayPal: Je kunt de bestelling gemakkelijk betalen met het PayPal-betaalsysteem, direct in de winkelwagen.
Creditcard: Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op de website van het betaalsysteem Stripe.
PayPal: Je kunt de bestelling gemakkelijk betalen met het PayPal-betaalsysteem, direct in de winkelwagen.
Zijn betalingen op de website veilig?
Ja, alle online transacties worden uitgevoerd via een beveiligde internetverbinding en tijdens de verwerking gecodeerd. Voor extra veiligheid slaan we je kaartgegevens niet op. Ga voor meer informatie naar ons privacybeleid.
Waar moet ik de promotiecode invoeren?
De promotiecode wordt bij het afrekenen in het winkelwagentje ingevoerd.
Kan ik meerdere promotiecodes gebruiken in mijn bestelling?
Nee, je kunt maar één promotiecode gebruiken bij het afrekenen.
Kan de korting met de promotiecode worden gecombineerd met kortingen op de website?
Ja, als er momenteel promoties of kortingen beschikbaar zijn op de website, kunnen deze samen met een promotiecode worden gebruikt.
Retourneren en ruilen
Retour- en omruilbeleid
U vindt ons ruil- en retourbeleid op deze pagina
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Je kunt je bestelling ruilen als je een defect of beschadigd artikel ontvangt. In zo'n geval moet je de bestelling naar ons terugsturen. Wij zullen gratis nieuw behang produceren en opsturen om het defecte behang te vervangen
Let op:Het is erg belangrijk om het behang zorgvuldig te inspecteren bij ontvangst en voordat je het ophangt, omdat we behang dat al op de muur is aangebracht niet kunnen ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourzending te initiëren.
Let op:Het is erg belangrijk om het behang zorgvuldig te inspecteren bij ontvangst en voordat je het ophangt, omdat we behang dat al op de muur is aangebracht niet kunnen ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourzending te initiëren.
Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je een defect artikel hebt ontvangen, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van het behang gebruikmaken van je recht op ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via e-mail om dit proces in gang te zetten. Onze manager zal verdere instructies geven over hoe te handelen in dit geval.
Hoe betaal ik geld terug?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen je geld terugvragen als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op. Onze manager zal je uitleggen hoe je in dit geval te werk moet gaan.
Welk product wordt als defect beschouwd?
Het volgende wordt als defect beschouwd
- behang dat verschillende kleuren heeft op verschillende tegels;
- beschadigd of gescheurd behang;
- je een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
- je hebt de afbeelding ontvangen die je niet hebt besteld.
- behang dat verschillende kleuren heeft op verschillende tegels;
- beschadigd of gescheurd behang;
- je een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
- je hebt de afbeelding ontvangen die je niet hebt besteld.
Problemen met bestellen
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een technische storing. Stuur ons een e-mail om een bevestiging van je bestelling te ontvangen van onze manager.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren voordat deze naar de drukker is gestuurd. Dit gebeurt meestal enkele uren na het plaatsen van een bestelling op de website{br}{br}
Neem contact op met onze e-mailmanager om te informeren naar de mogelijkheid om wijzigingen in de bestelling aan te brengen. Breng ons op de hoogte zodra je een fout in de bestelling ontdekt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
We sturen meldingen naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je bestelling over alle wijzigingen in de status van je bestelling{br}{br}
Als je de e-mails niet ziet, controleer dan je spamfolder. Als je vragen hebt, kun je ook een e-mail sturen naar onze manager.