Fotobehang Tuinhuisje in de tuin u31297
*Designer's visie

Fotobehang Tuinhuisje in de tuin Nr. u31297

Selecteer formaat (Breedte x Hoogte) ?
Selecteer grootte
Voer de afmetingen in Meet de breedte en hoogte van de muur en voer de parameters in ?
Minimale bestelling - 100x100 cm

. We raden aan om 6-10 cm toe te voegen aan de breedte en hoogte, omdat muren niet altijd perfect gelijk zijn.
Zalecamy dodanie 2-3 inches do szerokości i wysokości, ponieważ ściany nie zawsze są idealnie równe
Prijs Van 13.23 -40%

Preis
inklusive Rabatt

UPS-levering binnen 3 werkdagen на відділення чи кур'єром Winkel veilig U ontvangt de goederen of we betalen het geld terug Ontwerperservices Gratis fotobewerking door een professionele ontwerper Handige betaalmethoden PayPal, Visa, Master Card
Let op: De afbeeldingen en kleuren van de getoonde items kunnen iets afwijken van die op de website. Dit hangt af van de resolutie en instellingen van uw monitor, evenals de lichtomstandigheden bij het maken van foto's.
Gratis levering naar Nederland door GLS binnen 4-7 werkdagen. Gratis bezorging geldt niet voor moeilijk bereikbare regio's Handige betaalmethoden PayPal, Visa, Master Card Ontwerperservices Gratis fotobewerking door een professionele ontwerper Winkel veilig U ontvangt de goederen of we betalen het geld terug

Bestelling Levering

Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
Je kunt de status van je bestelling volgen met behulp van het trackingnummer op de GLS website. We sturen het trackingnummer naar het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven. Als je onze berichten niet ziet, controleer dan je spamfolder of stuur ons een e-mail op [email protected]
Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Nadat je een bestelling op onze website hebt geplaatst, wordt deze meestal binnen 2-3 dagen verwerkt en verzonden voor levering

Je ontvangt dan een e-mail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen op de website GLS. Houd rekening met de geschatte levertijd die wordt opgegeven door de vervoerder, die meestal varieert van 2-5 werkdagen

Als we de verwerkings- en levertijd van je bestelling hebben overschreden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bestellen?
Ja, we leveren aan alle landen wereldwijd. Je bent van harte welkom om levering naar elk land aan te vragen.
Wie levert mijn bestelling?
In de Nederland worden onze pakketten geleverd door GLS.
Hoeveel kost de verzending van mijn bestelling?
Levering in het Nederland is gratis voor alle bestellingen. Uitzonderingen zijn de moeilijk bereikbare regio's van Nederland

Levering naar andere landen en moeilijk bereikbare gebieden wordt in rekening gebracht volgens de tarieven van de vervoerder. Je vindt de verzendkosten in je winkelwagen tijdens het afrekenen
Zijn er extra verzendkosten?
Nee, ons bedrijf dekt de douanerechten. Als je bij levering een factuur voor douanerechten ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice om het probleem op te lossen.

Betaling bestellen

Hoe kan ik een bestelling betalen?
We bieden de volgende betaalmethoden aan:

Creditcard: Je kunt je bestelling veilig betalen door je kaartgegevens in te voeren op de website van het betaalsysteem Stripe.

PayPal: Je kunt de bestelling gemakkelijk betalen met het PayPal-betaalsysteem, direct in de winkelwagen.
Zijn betalingen op de website veilig?
Ja, alle online transacties worden uitgevoerd via een beveiligde internetverbinding en tijdens de verwerking gecodeerd. Voor extra veiligheid slaan we je kaartgegevens niet op. Ga voor meer informatie naar ons privacybeleid.
Waar moet ik de promotiecode invoeren?
De promotiecode wordt bij het afrekenen in het winkelwagentje ingevoerd.
Kan ik meerdere promotiecodes gebruiken in mijn bestelling?
Nee, je kunt maar één promotiecode gebruiken bij het afrekenen.
Kan de korting met de promotiecode worden gecombineerd met kortingen op de website?
Ja, als er momenteel promoties of kortingen beschikbaar zijn op de website, kunnen deze samen met een promotiecode worden gebruikt.

Retourneren en ruilen

Retour- en omruilbeleid
U vindt ons ruil- en retourbeleid op deze pagina
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Je kunt je bestelling ruilen als je een defect of beschadigd artikel ontvangt. In zo'n geval moet je de bestelling naar ons terugsturen. Wij zullen gratis nieuw behang produceren en opsturen om het defecte behang te vervangen

Let op:Het is erg belangrijk om het behang zorgvuldig te inspecteren bij ontvangst en voordat je het ophangt, omdat we behang dat al op de muur is aangebracht niet kunnen ruilen. Denk er ook aan dat je 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourzending te initiëren.
Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je een defect artikel hebt ontvangen, kun je binnen 14 dagen na ontvangst van het behang gebruikmaken van je recht op ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via e-mail om dit proces in gang te zetten. Onze manager zal verdere instructies geven over hoe te handelen in dit geval.
Hoe betaal ik geld terug?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen je geld terugvragen als je een defect of beschadigd product hebt ontvangen. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op. Onze manager zal je uitleggen hoe je in dit geval te werk moet gaan.
Welk product wordt als defect beschouwd?
Het volgende wordt als defect beschouwd
- behang dat verschillende kleuren heeft op verschillende tegels;
- beschadigd of gescheurd behang;
- je een onvolledige bestelling hebt ontvangen;
- je hebt de afbeelding ontvangen die je niet hebt besteld.

Problemen met bestellen

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een technische storing. Stuur ons een e-mail om een bevestiging van je bestelling te ontvangen van onze manager.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren voordat deze naar de drukker is gestuurd. Dit gebeurt meestal enkele uren na het plaatsen van een bestelling op de website{br}{br} Neem contact op met onze e-mailmanager om te informeren naar de mogelijkheid om wijzigingen in de bestelling aan te brengen. Breng ons op de hoogte zodra je een fout in de bestelling ontdekt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
We sturen meldingen naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je bestelling over alle wijzigingen in de status van je bestelling{br}{br} Als je de e-mails niet ziet, controleer dan je spamfolder. Als je vragen hebt, kun je ook een e-mail sturen naar onze manager.

Fotobehang Tuinhuisje in de tuin

Nr. u31297
Prijs Van 13.23
Gratis visualisatie van uw interieur
Sleep de balk om te zien hoe het werkt

Fotobehang Tuinhuisje in de tuin

Nr. u31297
Prijs Van 13.23
Hoe krijgtu een gratis visualisatie?

Maak een foto van het deel van de kamer waar u het behang wilt ophangen. Stuur uw foto op via dit formulier. Onze ontwerpers maken een gratis visualisatie in het interieur volgens uw wensen.

U kunt een foto uploaden in een van deze formaten: jpeg, jpg, png, gif. Het bestand mag niet groter zijn dan 32 MB.

Laat uw contactgegevens achter voor feedback
cm
cm
Opmerking

Feedback van onze klanten
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Toon meer
Prijs 13.23